getuigenissen

Tijdens de laatste zomerstorm hoorde ik een doffe bonk aan de logeerkamer: een zware afgebroken tak had de rand van de dakgoot en de afvoerpijp flink beschadigd, het water gutste binnen. Wie kan ik in dit hondenweer om hulp vragen?

Als lid van We Care For You  moest ik gewoon naar hen bellen, heeft mijn zoon gezegd toen hij mij lid heeft gemaakt. Aldus geschiedde, en mijn persoonlijke assistente verzekerde me dat de opgeroepen loodgieter spoedig zou komen. En inderdaad, hij fixeerde eerst een noodoplossing en voerde enkele dagen daarna ook het definitieve herstelwerk uit.

De rekening voor de hele klus was zeer redelijk, en werd vooraleer ik moest betalen ook nog door We Care For You gecontroleerd.


Kathleen (71)

Het overkomt je maar, hé. Je zet je toaster aan voor het avondeten, die knalt eerst met een lichtflits, terzelfdertijd valt het licht in de keuken en de eetkamer uit. Even was ik in paniek, maar dacht toen aan wat mijn persoonlijke assistente van We Care For You me ooit zei: neem ons We Care For You kaartje, bel ons op, vertel je verhaal en wij zorgen voor de oplossing.

Dat deed ik dan ook, en ja, ze stelde me gerust en bevestigde me dat ze een elektricien kon sturen die dan ook even later kwam. De toaster werd definitief afgekeurd, de zekeringen getest, gewoon terug ingeschakeld, en overal opnieuw licht, en een gezellig avondmaal zonder toast.


Mémé (85)

Zondagnamiddag wilde mijn golden retriever plots geen stap verder zetten tijdens onze wandeling, we waren amper 100 meter van huis. Hij wilde gewoon terug naar zijn thuis, en zelfs die kleine afstand was hem te veel. Ongerust daarover trachtte ik onze dierenarts te bereiken, zonder succes…

Toen dacht ik aan We Care For You, en ja, na een kwartier had mijn persoonlijke assistente al de oplossing: ze heeft het vervoer van Max en mezelf naar een dierenarts op 10 kilometer van mijn thuis, georganiseerd. Het einde van het verhaal is zowel treurig als positief: Max moest wegens zijn gescheurde pancreas ingeslapen worden, maar heeft niet moeten lijden, en ik keerde nadien met dezelfde taxidienst naar huis, alleen, maar wel tevreden over deze mooie laatste zorgen voor mijn vriend Max.

Met dank aan We Care For You .


Lea (67)

Ik ben erop gesteld dan mijn vriendinnen elke veertien dagen wat anders voorgeschoteld krijgen bij onze “tea time”. En ja, we zijn eigenlijk verwend, want soms moet er eender wat naar Engelse traditie op tafel komen, scones en zo, soms zijn het eerder Belgische taartjes die heerlijk zijn.

Om al die variatie te krijgen kon ik zelf niet zorgen, ik vroeg om raad en hulp aan mijn persoonlijke assistente van WC4Y, zij bezorgde met een gedroomd eventplanners bedrijfje,  het is het telkens waard, voor onze gezellige namiddagen thuis.


Frène (73)

Gisteren kreeg ik het verdict van mijn orthopedist te horen: ook na de succesvol uitgevoerde operatie van mijn hernia, heb ik moeten aanvaarden dat ik het werken in onze grote tuin niet verder zelf mag doen. En er is door mijn langdurige rug blokkering reeds heel wat opruimwerk: de bladeren moeten in de herfst opgeruimd worden, de laurierhaag moet gesnoeid worden, en het gras staat stilaan zoals in de savanne.

Mijn vrouw kon me overtuigen van een bekwame tuinier, die ook nu vrij snel kan komen. We zijn lid van We Care For You  en hebben van onze persoonlijke assistente een goed tuinonderhoudsbedrijf voorgesteld gekregen, die ook een faire kostenschatting kwamen maken, die werken daarna hebben uitgevoerd, tegen de afgesproken prijs.

Ik voel me al heel wat beter met  onze nu opnieuw goed verzorgde tuin.


Jean (62)

Top